Just nu...

0kommentarer

Organiserat kaos när jag och en kurskompis pluggar till tenta

Just nu borde jag egentligen inte blogga, håller nämligen på att skriva min andra B-uppsats under min utbildning.

Den förra skrev jag ensam, på 18 sidor utan handledning och över "jullovet". Den här skriver jag ihop med en annan tjej, den skall vara runt tio sidor, vi har flera veckor på oss plus handledning, så jag känner ingen panik. Har väl hybris antagligen för att jag fick a l l a rätt på en av mina senaste tentor och ett poäng ifrån alla på den andra. Är dock nästan klar, så det känns skönt.

Den måste vara klar fyra dagar innan deadline, för jag kommer inte hinna eller vilja skriva något när jag är i LONDON! Åker dit på torsdag med min vän Malin och det ska bli så fantastiskt roligt!

När jag var i London i somras

Kommentera

Publiceras ej