Helgen

0kommentarer


Nu har det gått några dagar igen, hela fyra stycken för att vara exakt! Kan nog bero på att det har varit helg. Vad har jag gjort i helgen då? Ja, jag har inte varit särskilt upptagen så det är egentligen ingen ursäkt. I fredags var det jobb på schemat, som vanligt varannan vecka, efter det var det den obligatoriska fredagskycklingen hemma hos oss! Mums som vanligt. Lördagkvällen spenderades hemma hos bästa kusinen och vi hade SingStarkväll. Var fruktansvärt hes när jag vaknade i söndags, men det var det värt! På söndagen blev jag inringd på jobb i en annan Hemmakväll-butik i stan och det är alltid trevligt med omväxling (och plus i kassan) så jag tackade ja såklart!

Idag är det måndag och jag ska strax hem till kusinen igen på filmkväll, vi ska se Skönheten & Odjuret. Nostalgi!

Kärlek till er.

Kommentera

Publiceras ej