Måndag 6 februari

0kommentarer

Hej vänner!

Nu var det ett tag sedan igen, fem dagar närmare bestämt. Eftersom mitt ångestinlägg om tentan legat längst upp har ni säkert varit helt säkra på att jag har valt bort bloggen eftersom jag har pluggat. Fel. Och jag gillar inte mig själv särskilt mycket för det. Känner mig väldigt skoltrött just nu och kan hitta ungefär en miljon saker som är roligare än att plugga. Och det är väl ungefär det jag har gjort. Har umgåtts med min kära Max, kollat på film, haft fest, varit på fest, varit bakis, jobbat, varit bakis igen, lunchat ute osv osv osv. Haft det bra helt enkelt! Fast hur bra kan man ha det när man känner att tentan ligger och gnager en i nacken? Som tröst vet jag att flera andra i min klass inte heller har pluggat så man kommer inte vara ensam under nästa omtenta.

Kommentera

Publiceras ej