Senaste veckan

0kommentarer

Vad har jag pysslat med sen sist?


Jag har varit på Luftkuddeland med världens bästa ungar

Jag har målat naglarna

Jag har varit i Stockholm...

... och ätit på Koh Phangan med det finaste jag har.

Han och jag satte ett kärlekslås på Västerbron i Stockholm. Traditionen säger att det egentligen är brudpar som skall hänga ett lås, men tror nog inte att den följs så noga. Vi har i alla fall inte gift oss, vi är bara mycket kära :) Låset fick Max av mig i julklapp och texten på är väldigt internt vilket jag tyckte passade bra på.


Och jag har efter många om och men (han hjälpte mig till och med att skruva upp den!) fått tillåtelse av Max att placera en hylla på väggen i vardagsrummet. Punkten i lägenheten som numera är min absoluta favoritpunkt hemma hos oss just nu :) Favoriterna har åkt upp på väggen och resten ligger kvar i lådan. Gillar!

Kommentera

Publiceras ej