27 januari

0kommentarer

Hej vänner!


Nu är äntligen fredagen här! Min dag har än så länge bestått av föreläsning på morgonen (ni såg i ett tidigare inlägg hur produktiv jag var där), sedan mötte jag upp mamma en liten stund i stan och fick skjuts hem. Nu har jag varit hemma en stund och bara tagit det lugnt för klockan tre är det dags för jobb!

Under tiden jag har varit hemma har jag också fixat och trixat ihop en ny blogg. Jag tycker ju att det är väldigt roligt med naglar, nagellack, nageldesigner och allt därimellan, så tänkte att en nagelblogg skulle sitta fint! Känner att jag vill uppdatera mycket mer om det än vad jag redan gör, men vill inte att den här bloggen skall drunkna i nagellack. Så, så fick det bli!

Klicka här eller klicka på bilden för att komma till Nails by Virvla.

Min nya nagelblogg

Kommentera

Publiceras ej