730 dagar

0kommentarer

Idag för två år sedan var jag ungefär 21 år och 7 månader, jag flyttade in i min allra första egna lägenhet, jag hade brunt hår, hade inte lika många nagellack som nu och hade inte riktigt lika många skor heller. Jag hade aldrig bott ensam och ett av mina stora intressen var att spela The Sims. Jag hade inte åldern inne för att komma in på Grand och jag hade jobbat på Hemmakväll i två år och gått på Högskolan i ett och ett halvt. Jag hade inga katter men två guldfiskar och min favoritfärg var rosa.

Idag för två år sedan blev vi ett par, du&jag.

På två år har vi hunnit mycket. Vi har bestämt oss för att flytta till Stockholm för att sedan bestämma att vi ska stanna kvar i Borås, vi har flyttat ihop och vi har skaffat oss två katter. Och den 26 augusti 2011 förlovade vi oss. Nu har vi hela livet på oss att göra resten! Älskar dig. 

Jag och Max för ungefär två år sedan

Kommentera

Publiceras ej