Borås Loppis

0kommentarer

På Facebook finns det en sida som heter Borås Loppis. Det är en bekant till mig som startade sidan för ett par månader sedan och den har växt fruktansvärt mycket på kort tid! Just nu är det över 6 000 medlemmar och det säljs, bytes, bråkas, köps saker hela tiden, nästan dygnet runt. Kul!

Förra veckan postade jag ett inlägg där jag skrev att jag sökte en damcykel för att min har gått sönder. Fick flera svar med en gång och en tjej ville sälja sin cykel till mig mycket billigt. Jag blev supernöjd och cykeln är verkligen fin!

Häromdagen gick jag ut med att jag sökte ett Playstation 2 med tillhörande SingStarspel och fick även då svar oväntat fort. Imorgon skall jag träffa en tjej och köpa hennes Ps2 plus SingStar, även det väldigt billigt.

Tummen upp för loppis på nätet!


SingStar bidrar till den perfekta förfesten

Kommentera

Publiceras ej