Foto- och kameratokig

0kommentarer

Min Max är en riktig foto-tok.

Han har redan en systemkamera, Canon-vad-den-nu-heter som han använder flitigt men i julkapp i år fick han en gammal polaroidkamera av mig och av sin pappa fick han två äldre analoga kameror. Polaroidkameran fungerar, men vi hittar ingen film till den och de andra två fungerar och är redan testkörda, med film och allt! Dock tror jag att de ska fungera mest som prydnad, för de är verkligen fina tycker vi.

I somras när han fyllde år fick han en engångskamera av mina kusiner som gick varm här hemma under födelsedagsfesten. Förra veckan var vi och framkallade filmen som satt där i, och tittade igenom bilderna och längtade till sommaren.

Polaroidkameran han fick av mig


Två äldre analoga kameror


Bild på oss två tagen med engångskameran
han fick i födelsedagspresent i somras

Kommentera

Publiceras ej