I lördags

0kommentarer

Partykvällen i lördags var hur bra som helst! Det var förfest hos min kusin och sedan åkte vi taxi ner till stan. Och väl ute spelades det så bra musik att man inte ville gå hem! I vanliga fall tycker jag att musiken brukar vara lite halvkass, DJ:en brukar ha en tendens att housa sönder alla låtar, men i lördags var det originallåtarna som spelades och det var hur bra som helst! Älskar sådana kvällar.

Premiäranvände även de nya skorna, gick också hur bra som helst. Dock lite vingligt när jag gick på en isig gata, men förutom det, perfekta! Igår var det väldigt tyst här på bloggen för jag låg hangover i soffan hela dagen, växlade mellan att sova, titta på Scrubs och äta.

Nu är det ny vecka och nya tag. Blir nog en hel del plugg i veckan, har tenta nästa tisdag!



Suddig bild från i lördags. Kusin Marty och mitt stora huvud (hår)

Kommentera

Publiceras ej