Lördag

0kommentarer

Hej vänner!

Idag är det lördag, så skönt. Idag har jag bara varit nere på stan en sväng och inhandlat dryck inför ikväll. Kände mig extra snäll så en vinflaska till mamma fick följa med hem också.

Det ska bli så kul ikväll, vi är tre par + några till som ska festa ihop för att sedan gå ut. Det ska bli roligt av flera olika anledningar men främst för att jag ska gå ut med Max (det händer nästan aldrig) och att jag ska gå ut med min syster (för att hon är så rolig att festa med!). Dagen till ära har jag nyfärgat hår vilket även syns på bilden nedanför. Den andra bilden visar de två halsbanden jag köpte häromdagen och den tredje visar vilket fint väder det har varit nu två dagar i rad. Idag mår jag bra!

Nyfärgat hår, nya halsband och fint väder.
Mycket mer krävs inte för att jag ska känna mig extra glad.

Kommentera

Publiceras ej