Max

0kommentarer

Ja, Max heter han.

Killen som får mitt hjärta att hoppa över inte bara ett, utan några slag. Killen som jag vill ha en framtid med. Killen som gör mig sådär extra lycklig en tidig måndagmorgon. Och alla andra morgonar också för den delen. Det är Max.
Vi träffades hösten 2009 och har sedan dess varit ganska oskiljaktiga. Den 23 januari 2011 flyttade vi ihop och i mars samma år skaffade vi vår första katt, Charlie. I höstas blev jag även tillfrågad om jag ville förlova mig, och självklart sa jag ja.

Max har även presenterat mig för en av de bästa städerna jag vet - Stockholm. Han är därifrån och flyttade hit till Borås för att plugga. Med jämna mellanrum åker vi upp till Stockholm, och staden gör mig lika lycklig varje gång 


Nyårsafton 11-12


Nyårsafton 09-10


Sommar 2010


Våren 2010


Hösten 2011

Kommentera

Publiceras ej