Min familj

0kommentarer

Min familj.

Min familj består av en mamma, en pappa, en storasyster och en lillebror.
Mina föräldrar skiljdes när jag var ungefär sex år. Vi bodde i ett radhusområde och pappa flyttade in i ett annat hus på samma gata. Så där bodde vi alltså, jag och mina syskon med skilda föräldrar på samma gata. Och det funkade perfekt! Mamma och pappa har alltid kommer överens, trots skilsmässa. Så bra att de fortsatte att vara vänner och är bra vänner än idag.
Min syster heter Rebecca och är mer än en syster för mig, hon är även en av mina bästa vänner. Hon är fem år äldre än mig och bor i vårt barndomsområde tillsammans med sin kille och deras två barn, mina ögonstenar, Elin och Felix.

Lillebror heter Simon och är bara ett år yngre än mig. Vi har alltid stått varandra nära på grund av ålder, vi tog studenten tillsammans och har även jobbat ihop. Dock gled vi ifrån varandra lite när vi båda flyttat hemifrån, men så blir det för de flesta antar jag.

Här kommer lite bilder på min underbara, men tokiga familj!

Från nyårsafton 11-12
Min vän Sofia, Becca, jag, Max och ovanför ser vi Elin, Micke och Felix

Här har ni hela gänget på Kreta 2011!
Micke, mamma, Becca, pappa och Simon och framför står Elin och Felix

Jag och lillebror, sommar 2011

Jag och mina godingar Elin & Felix

Kommentera

Publiceras ej