Min förra blogg

0kommentarer

Min förra blogg startade jag i februari 2007. Det är snart fem år sedan.

När jag startade den var jag tillsammans med min high school-sweetheart kan man väl kalla det. Den fanns med när vi gjorde slut och när jag föll för ännu en kille. Den har varit med om alla mina partykvällar med mina fina tjejer, myskvällar, filmkvällar you-name-it. I bloggen står det om när jag kom in på högskolan, om när jag jobbade på VSP, Newhouse, Volvo, lagret på H&M, som telefonförsäljare och när jag tog studenten och när jag gick på studentbal. I bloggen skrev jag även när jag började jobba på Hemmakväll. I bloggen kan jag också läsa om min första dag på högskolan, min sista dag på gymnasiet, min första dag som sambo, om min första dag jag bodde ensam i hela mitt liv och om min sista dag som tonåring. Det står även med när jag för första gången flög flygplan ensam och det finns inlägg i den som jag skrivit när jag varit glad, full, ledsen, nykter, olycklig, rädd och oförstående. Det står också om semestrar. Monte Negro, Bosnien, Norge, Norrland, Varberg, London, Grekland, Stockholm.

En hel del minnen samlade på en blogg. Det är alltså därför jag vill därifrån. En ny, fräsch start med framtiden i fokus. Från och med nu blickar vi framåt, även om vi slänger några nostalgiska ögonkast i backspegeln ibland.

Kommentera

Publiceras ej