Mina vänner

0kommentarer

Här nedan följer tjejerna jag för det mesta spenderar min vardag ifrån. Vi åker på äventyr tillsammans, festar, berättar hemligheter, fikar, tränar, shoppar, äter middagar, kollar på film, går på promenader och kan ha timlånga samtal om ingenting.

Frida. Fideli, Fritzon.

Min äldsta och bästa vän som växte upp på samma gata som jag. När något är roligt, sorgligt, knepigt, tokigt eller bara helt vanligt är det henne jag ringer och berättar det för. Hon delar även mitt intresse för TV-serier vilket resulterar i långa samtal och diskussioner om bland annat vem som är snyggast i Gossip Girl. Bilden är tagen på en torsdagskväll sommaren 2011.

Sofia.

Jag och Sofia lärde känna varandra i samma veva som jag lärde känna Max. Vi började plugga på högskolan tillsammans och hon har kommit att bli en av mina absolut närmaste. Att hon kommer suveränt bra överens med Max och min familj gör inte saken sämre! Bilden här tagen hemma hos min syster på nyårsafton 2011-2012.

Malvina.

Min bästiz som bor i London. Vi har känt varandra sedan i åttan och innan flytten till London satt vi nästan ihop, vi gjorde allt tillsammans och det var vi två mot världen. Jämt. Bilden är tagen i London, sommaren 2011.

Martina.

Min kusin, min bästa vän. Tjejen som känner mig bättre än någon annan. Tjejen jag kan berätta allt för utan att känna mig konstig och hon som alltid ger kloka råd och är roligast i världen. Bilden är tagen på Rix FM-festivalen i Göteborg 2011.

Kommentera

Publiceras ej