Ny blogg

0kommentarer

Hej

Det här är alltså min nya blogg. Min förra, anxious, skapade jag för fem år sedan. Även om den bloggen alltid kommer att finnas kvar kommer jag nu att skriva på den här. Ni som är "trogna" läsare höjer säkert på ögonbrynen en aning. "Skriva på den här? Du har ju inte skrivit på ett halvår på den förra bloggen!". Nej, jag vet. Förhoppningsvis ska jag bli bättre. Förr älskade jag att blogga, men någon gång för cirka tre år sedan fick jag skrivkramp, och efter det har det väl varit två inlägg i halvåret ungefär. Men min förhoppning är alltså att det ska bli i alla fall lite oftare.

För att jag skall komma igång med bloggandet tänkte jag, efter detta inlägg, presentera vissa saker som är viktiga för mig som t.ex. familj, vänner, pojkvän Max, särskilda intressen osv. Kika in om en stund!

Kommentera

Publiceras ej