Uppsatsskrivande

0kommentarer

Det var flera veckor sedan sen jag verkligen var "ledig".

Jag har jobbat jättemycket över jul och nyår kombinerat med att jag har skrivit uppsats. Det har inte varit mycket fritid, förutom den jag har tagit mig för att kunna fira just jul och nyår.

I fredags lämnades uppsatsen in och i måndags hade vi opponering på dem. Jag blev godkänd! Det har jag firat med att ligga hemma i soffan i två dagar och inte göra någonting alls överhuvudtaget. Dels för att jag inte kan komma ihåg när det hände sist och dels för att min kropp kände ett starkt behov av vila och att bara vara.

Nu börjar jag dock bli rastlös, så idag bjuder Max mig på lunch i stan och senare ska jag träffa Sofia för en promenad och därefter ska jag hem till mamma ikväll och hjälpa henne att sätta ihop IKEA-möbler och äta pizza. Bra dag!


Såhär har mina dagar sett ut de senaste veckorna



Och jag har sett ut såhär

Kommentera

Publiceras ej