En söndag

1kommentarer

Ännu en söndag lider mot sitt slut. Har haft en otroligt lugn helg och är nu utvilad inför praktik imorgon! Känner dock att det riktigt suger i partytarmen. Längtar så tills på lördag då jag och min bästa ska ut och göra stan. Det blir alltid kul, alltid tokigt, alltid (för) mycket alkohol, alltid sång, alltid lyckat, alltid dans osv osv osv.

I veckan som kommer är det alltså dags för praktik igen, på en 7-9 skola strax utanför Borås. Jag har varit där innan så det skall bli kul att komma dit igen och träffa alla andra lärare och elever. Annars i veckan ska jag väl hinna med lite träning, men annars bara ta det lugnt. Så att jag är utvilad och pigg så att jag kan dansa heeeela natten på lördag!

Martina min fina och jag i Göteborg sommar 2011

1 kommentarer

spiderchick

14 Mar 2012 21:04

tack för insida info ang återlämningen ;-)

Kommentera

Publiceras ej