Jag hade i alla fall röstat på mig själv

0kommentarer

Hej!
 
Jag har som sagt VFU (Verksamhetsförlagd utbildning) just nu. Eleverna tror att jag har prao hos dem. Principen är väl ungefär den samma så jag har inte direkt rättat dem. En kille i första klass frågade mig häromdagen vem jag var och vad jag gjorde där och jag svarade väldigt vuxet "Jag är student och ska bli lärare så jag är här för att lära mig hur jag ska göra för att bli duktig på det", varpå han skrek tillbaka "Nej du, det tror jag inte på! Jag tror inte på att du är president!" och så sprang han iväg utan att ge mig en chans att förklara att jag faktiskt sa student och inte president. Kan riktigt se hur det viskas i korridorerna om att jag tror att jag är president. Men visst, varför inte? Jag visar ju att man ska ha höga ambitioner i livet i alla fall. 
 

Kommentera

Publiceras ej