När man måste plugga

0kommentarer

Nu är min VFU (praktik) över för den här gången och igår och idag har jag alltså varit tillbaka på Högskolan. 
 
Under den här vårterminens VFU har alla i min klass på Högskolan utfört ett temaarbete i våra klasser "ute på fältet" (som det så fint kallas). Mitt temaarbete handlade om Astrid Lindgren. Väldigt uppskattat i årskurs 4. Väldigt uppskattat av mig med, för jag gillar Astrid Lindgrens böcker. Meningen är nu att efter VFUn skall vi skriva ett arbete kring det temaarbetet vi har gjort. Arbetet skall vara inne på fredag. Jag har inte ens börjat.
 
Jag tänkte faktiskt börjat igår. Vi slutade 10.30 så jag tänkte att jag hade ungefär hela dagen på mig. Men jag gjorde väl ungefär allt annat. Städade och dammsög. Åt en äggmacka. Diskade. Facebookade. Tog bort gammalt nagellack. Läste bloggar. Men när jag var klar med allt det här, då var det ändå tidig eftermiddag så jag hade hunnit börja på mitt arbete. Om det nu inte var så att jag köpte ett nytt expansionpack till mitt Sims häromdagen.
 
 
Sen så råkade det bara bli så att jag satt med det hela kvällen. Men kul var det!

Kommentera

Publiceras ej